Łączna liczba wyświetleń

ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE

środa, 1 marca 2017

JEŻELI KOCHAĆ TO NIE INDYWIDUALNIE

Pani Bożena, szefowa działu sanitarno- kanalizacyjnego czyli po prostu kierowniczka szamba, prowadziła spokojne życie wielodzietnej matki, bez erotycznych uniesień czy materialnych żądań.
Wystarczył jej zarówno średniowieczny małżonek, jak i przepierdziane siedzenia w antycznym Seicento. Jedyną pasją i miłością kierowniczki była muzyka, a szczególnie dwaj znienawidzeni przez nią wykonawcy z zamierzchłych czasów: Jacek Skubikowski i Kostek Yoriadis. Niechęć do panów spowodowała u Bożeny niezdrową i nienormalną manię śledzenia życiorysów i dokonań artystycznych powyższych.
Kostek był zdecydowanie na gorszej pozycji....puszczane często w radiu piosenki Kasi Kowalskiej wywoływały wężowy syk:
- O, to ta była Kostka Yoriadisa, co ją zostawił!
Krzysztof Krawczyk teoretycznie nie miał z Kostkiem nic wspólnego, ale urodę ma bałkańską, a z Bałkanów do Grecji, z której pochodzi Yoriadis, rzut beretem- co szefowa błyskawicznie zauważyła.
Omawianie ostatniego odcinka " Świata według Kiepskich" sprowokowało Bożenę do podzielenia się z nami faktem, że aktor grający Waldka utracił małżonkę na rzecz Kostka. I tak codziennie, bo gdy słońce świeci to ludzie nabierają śniadej opalenizny jak Kostek, a jak deszcz pada to ohydny świat jest taki jak wyłysiały na stare lata Kostek również.
Jacek Skubikowski, jako muzyk nieżyjący, denerwował Bożenę jedynie przeszłością i swym w przeszłości wyglądem, rzeczywiście nieciekawym i mało erotycznym( jeśli czyta to wielbicielka Jacka to jest to moje osobiste zdanie, do którego mam prawo jak pies do beretu).
Tak właśnie agresywnie nastawiona do świata( rano w radiu puszczali zespół Papa Dance, w którym za młodych lat grał...Kostek Yoriadis)  kanalizacyjna szefowa wkroczyła letnim wieczorem do apteki. Ominęła z pogardą stanowiska z kobiecą załogą i wybrała zakupy przy okienku męskim z młodym blondynem za ladą, który, choćby chciała, w żaden sposób nie kojarzył jej się z Kostkiem.
- Poproszę czterdzieści prezerwatyw- zażądała Bożena wyjmując na tenże zakup siatkę z Lidla.
Pan magister nabrał wiatru w żagle.
- Jaki rodzaj pani podać?- zapytał grzecznie.
Bożena łypnęła okiem zza szkieł +25 dioptrii domagając się wyjaśnień.
- Mamy w asortymencie lubrifikowane, pudrowane, typu skin, wzmagające doznania, opóźniające wytrysk- chłopina się wysilał.
- No nie wiem- wyznała szczerze klientka- może te skiny jakieś.......a może pan mi coś doradzi?
Zdziwiony farmaceuta ogarnął się i próbował uściślić detale.
- A jakie pani ma potrzeby?- zapytał.
- Mam potrzebę- wyjaśniła konspiracyjnie kierowniczka Bożenka- butelki tą gumą zassać, żeby mi soki malinowe nie spleśniały.

PS 1. poniżej ulubieńcy pani Bożeny w swych najlepszych utworach:p
PS 2. Józef, kocham Cię!!!!!

https://youtu.be/49-M_5qtvuc 
https://youtu.be/Qo6iDNf_ifc

 PAMIĘTAJMY O BOGUSI Z BLOGA "DR BUDWIG I JA ", KTÓRA CAŁY CZAS POTRZEBUJE NASZEJ POMOCY, SZCZEGÓŁY NA BLOGU ALBO U MNIE- NAPISZ MAILA, ADRES DO MNIE NA PASKU BOCZNYM, DO BOGUSI: BOGUMILA@AUTOGRAF.PL

81 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak to jednak warto czasem z roboty się urwac żeby byc pierwszą!! ;pp

      Usuń
    2. warto:))))
      i warto w robocie móc napisać post:p

      Usuń
  2. To Jacek Skubikowski nie żyje?????
    Się farmaceuta upocil żeby wszystkie właściwości gumek przedstawic a one miały tylko spowodować żeby sok nie splesnial? ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żyje kilka dobrych lat, miał raka krtani:(
      Podobno pod ciśnieniem gumkę wciąga do środka i sterylnośc zapewniona!

      Usuń
  3. Na takie zastosowanie gumki bym nie wpadła!!!
    i Pierwsza- z przydziału dla niepełnosprytnych!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pierwsza inaczej:ppppp

      Usuń
    2. Ale tylko inaczej 😝😝😚

      Usuń
    3. A niby inaczej znaczy gorzej?????

      A Mela to nie powiedziała "Pierwsza", więc tak jakby jej tam na szczycie nie było ;P

      Usuń
    4. Ty siem laika lepiej skup na czytaniu albo okulary włoz na nos!😝😝😝

      Usuń
    5. gdzież gorzej!
      z większym wysiłkiem nawet bym powiedziała.
      i fakt, Mela, co za faux pas:)

      Usuń
    6. Nie napisalam ze gorzej!!!
      Maupy!😝😝

      Usuń
    7. Mela, ale tego konkretnego zwrotu, w tej formie - nie było!!! ;PP

      Usuń
    8. Wybaczmy ciężarnej, w ciąży się ciężko myśli:)

      Usuń
    9. i świnie skrzydlate:)

      Usuń
  4. Gdybym była (a nie jestem!!!) szefową kanalizacji preferowałabym jednak przebój p.t. Polski w wykonaniu zespołu Human...

    pani Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A specjalnie go nie dałam, Bożenko, bo nie każdy wie, że Human i Kostek to jedno:p

      Usuń
    2. Masz rację, to robi ogromną różnicę, bo w odróżnieniu od zespołu Human, osoba Kostka Yoriadisa jest powszechnie znana szerokiej publiczności ;-)

      pani B.

      Usuń
    3. :P mam nadzieję, że przybliżyłam gronu czytelników tą postać:)

      Usuń
  5. I tak dobrze, ze nie wpadla na pomysl gotowania z tych gumek flaczkow :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paduam!!!!!!
      stanęły by jej w gardle:p

      Usuń
  6. kiedyś na Sylwka mieliśmy zamiast balonów, jako, że balonów nie uświadczył

    ależ bym chciała minę farmacełty ujrzeć:PPP

    cudna opowieść:)))

    pierwsza po fryzjerze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam i o takim zastosowaniu
      I chyba od Ciebie 😀

      Usuń
    2. a toś pamiętliwa bestyja!

      Usuń
    3. a jakbym bez pamięci te posty pisała?:))))

      Usuń
    4. Na balony wykorzystane tyle że nie na Sylwestra, ale w czasie lekcji chemii. Nauczyciel nie dał sobie poznać,że wie co mu lata nad głową. Takie głupie i inne pomysły mieli nasi szkolni koledzy ;)
      Mnie zaś kojarzą się smoczki ( bez dziurki) na butelkach z sokami, przez koleżankę robione.

      Usuń
    5. Roksanno tak, smoczki tez😆

      Usuń
  7. Pierwsza po nocce:D

    Lepiej , żeby nie brała lubryfikowanych,bo mogły by się ślizgać;D

    Lubię Józefa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko i curko!
      pszeciesz "mogłyby"pisze siem razem:D;P

      Usuń
    2. Ale te opóźniające wytrysk😜
      Tez go uwielbiam ☺

      Usuń
    3. A tu Cię nie rozumiem!
      pamiętam, że lekko łysiejący -to raczej dla mnie facet, a nie dla Ciebie, a poza tym pamiętam, że o Twojej głupocie opowiadał ze śmiechem wszystkim w koło!!!!
      ;D

      No, ale mam nadzieję, że to tylko jedyna wada kolegi Józefa (zawsze mi się podobało to imię, ale jakoś jak rodziłam Gzubka wszyscy chcieli, żeby jednak nazwać go Grzesiem, a nie Józiem!);D

      Usuń
    4. On nie ma wad i to jest straszne!
      Też lubię to imię of kors Tomek i Michał.

      Usuń
    5. Moje tez. Kiedy bylam w ciazy z synem, mial byc Tomek, Michal lub Filip. Jest Tomek:)

      Usuń
    6. U Meli Filip, tyz piknie.

      Usuń
    7. Piknie :)
      Ale do drugiego pomysłu na imie brak ;)

      Usuń
    8. No nie mów......
      Stefan, Adolf, Alfons, Mszczuj!

      Usuń
    9. O matko!!
      Chyba...nie w moim stylu 😝😝

      Usuń
    10. Nic nic
      Akurat ja nie mam problemów z imionami, prędzej czy później podoba mi sie każde
      No może prawie każde 😉
      Dzieciaki maja nie raz tak ekstrawaganckie imiona, ale tylko na poczatku, kiedy je poznaje, robie wielkie oczy 😝
      Później nie wyobrazam sobie żeby mogły mieć inne

      Usuń
    11. ale Kolinek i Nadianek nadal mnie bawią:D

      Usuń
    12. Szczerze mówiąc o Nadianku nie slyszalam ;)

      Usuń
    13. ja nawet znam jego matkę i siostrę Blankę

      Usuń
    14. Siostry imię jest ładne :)

      Usuń
  8. Bleee... Jakoś nie chciałabym kosztować soczku malinowego pani Bożenki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale znaczy ze co? Soczek mial w kondomach dojrzewac zamiast w butelce?
    Pierwsza (przymulona i nie rozkminiajaca pointy) :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. soczek do butelki, na szyjkę kondomik i do pasteryzacji, kondomik wciąga podciśnienie do środka i utrzymuje sięsoczek w stanie jałowym, na to nakrętka.

      Usuń
  10. No to dzieki tobie wiem cos wiecej o Kostku niz to ze bil Kasie.
    A tom pierwszom piosneke to uslyszalam na wczasach, otwarta przestrzen nad woda, dzieci, rodzice, lody, frytki, pepsi cola. Najpierw z kolezankna na hustawce machamy nogami w rytm, az tu nagle patrzymy na siebie z oczami coraz wiekszymi, bo dotarly do nasz slowa. Takie piekne, wakacyjne chwile. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już Kostka, Jacka i zespołu Universe mam powyżej uszu:DDDDD

      Usuń
    2. Dosięgło cię aż pięć kul
      By zadać śmiertelny ból
      By zdławić głos, co jeszcze śpiewać mógł
      Mógł brzmieć, mógł ludziom radość dać...

      Usuń
    3. Idolu wrażliwych serc
      Twój fan Ci oddaje cześć
      Czekając, kiedy spotka Cię
      Nie płaczę, bo szkoda łez...

      Usuń
    4. Johnnyyyyyyyyyyyy woła Cię świat!!!!

      Usuń
  11. Podziwiam kobiete Bozene, i nie tyle za te prezerwatywy, ile za te maliny w butelkach, bo sama nawet jak mam bardzo duzo malin, zjadam na zywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle przetworów nie robię, a nawet nie umiem, na surowo preferuję też:)

      Usuń
  12. Repciu, pozdrawiam z samego rana:)
    Czytalam posta wczoraj przez spaniem (a jak!) Nic nie pisalam, bo bylam wykonczona (bylismy u kontroli - 3,5 h w kolejce, mimo ustalonej godziny. Dr sie spoznil).
    Jak zwykle wpis ciekawy. Slyszalam o takim zastosowaniu prezerwatyw:) Widze p.Bozene I aptekarza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, Pantera nie słyszała!
      Dbajcie o siebie:*

      Usuń
    2. Zyrafko, dbamy jak nigdy i mimo to boimy sie!

      Usuń
    3. strach jest zawsze......:(

      Usuń
  13. Taka malutka gumeczka,a ile zastosowan😀
    No! I wyznalas milosc Jozefowi 😉😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dba on o mnie
      znęca się werbalnie i nie pożycza pieniędzy;)

      Usuń
    2. Ale i tak go kochasz :p

      Usuń
    3. Jozefie kochany, nie mecz werbalnie Repo i pozycz Jej czasami troche grosza! Jestes ludzki pan:) Takie mamy zdanie o Tobie!

      Usuń
    4. tak szczerze to chyba ja mu bardziej dokuczam:p

      Usuń
  14. O jacie ale czad! Kierowniczka Bożenka,bardzo operatywna kobieta:)
    Ciekawe jaką minę miał farmaceuta jak się dowiedział o celu użycia tych prezerwatyw:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię kierowniczkę, szczególnie że mnie czyta;)))))
    Minę miał...głupią:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyszłam się odbielić ;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tło mam błękitne!!!!

      Usuń
    2. Ale bieli też całkiem sporo!! 😜

      Usuń
    3. A wersja mobilna cała biała, z wyjątkiem nagłówka 😜😜

      Usuń
    4. to jest whiter shade of pale:p

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. też jestem za bezpiecznym seksem:p

      Usuń
    2. hahaha, jak zwykle uśmiałam się po pachy. Tak rozpoczynać sobotę perfekcyjnie ;d Pozdrawiam

      Usuń
    3. ja również pozdrawiam z moim nowym kamieniakiem:)

      Usuń