Łączna liczba wyświetleń

ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE

sobota, 10 czerwca 2017

A WSZYSTKO TO, BO CIEBIE KOCHAM

BOGUSIU, NAPISAŁAŚ MI KIEDYŚ, ŻE LUBISZ POŚMIAĆ SIĘ CZYTAJĄC MOJE POSTY. DZISIAJ NIE MA CIĘ Z NAMI, ALE WIERZĘ, ŻE RESZTĘ HISTORII OPOWIE CI OSOBIŚCIE BABCIA ZOFIA, BABCIA TERESA, DZIADEK KAZIMIERZ I MOJA MAMA.

 Do wniosku, że miłość niejedno ma  imię,  a czasami jest bezimienna i bezsensowna, Edzia doszła po kilku długich latach małżeństwa z Karolem, będąc w związku pozbawionym życiowych soków i emocji.
Na początku starali się oboje, myli zęby przed każdym pocałunkiem, mając wolną chatę na erotyczne igraszki nakładali świeżo wyprane majtki i slipy, poruszali tematy wyłącznie wybitne intelektualnie i zamiast ustalania menu na poniedziałkowy obiad rozważali uczucia miotające Raskolnikowem w chwili mordowania staruszki. Po ślubie Edzia nadal czuła się w obowiązku prezentowania  z lepszej strony, toteż makijaż nakładała zarówno na dzień,jak i na noc, grubsze sprawy toaletowe załatwiała w pracy, a celem oddania gazów wybiegała z domu pod pretekstem wyrzucenia śmieci. Karol, niestety, pierdział pod kołdrą, defekował przy otwartych drzwiach klozetowych, zęby mył tylko wychodząc z domu i ogólnie stał się z lekka otyły,obrzydliwy, ohydny i aseksualny. Minęło kolejnych kilka lat i Edzia poddała się. W domowych pieleszach można ją było zobaczyć li i tylko w szlafroku frote, potajemnie wywiezionym z hotelu Zrenjanin w Belgradzie, niewygodne stringi zamieniła na bawełniane reformy, a wieczorem, raz na kwartał, na zachęcające pytanie Karola: "no?" odpowiadała zwykle: "eee", i tym sposobem ich życie seksualne zamarło.
Na zewnątrz jednakże Karol prezentował kulturę osobistą i erudycję, nikt nie widział, że pod spodniami od garnituru ma zażółcone slipy, a pod wykwintną koszulą, zimową porą, "żonobijkę" z siatki, toteż awansował na kierownika struktur regionalnych w wieku 40 lat. Ponieważ "pod sobą" miał kilka atrakcyjnych dziewczyn, nie było rzeczą dziwną, że zakiełkowały w zespole sympatie, a nawet poważne zainteresowanie  kierownikiem ze strony niejakiej Bożeny. Jej  zdaniem atrakcyjność Karola znacznie podnosiła wysoka pensja i widoki na dalszą karierę, a także niewątpliwa inteligencja i dowcip, które tenże odgrzebywał na użytek służbowy, w domu bowiem używał jedynie bezokoliczników typu: jeść, albo spać. Smsy i telefony wymieniane między podwładną a szefem, a takoż częste pochwały pracownicy Bożeny, nie uszły uwadze Edzi, która, jak wiele troskliwych żon, nocami sprawdzała rejestry w komórce męża. Karol był wstrętnym grubym gburem, ale dla Edzi troskliwie przechowującej na pawlaczu sweterki z lat 80- tych, bezużyteczność nie była powodem pozbycia się przedmiotu, albo, o zgrozo, oddania go w obce ręce. Rozpoczęła kontratak i już przy najbliższym posiłku zagaiła:
- Karolu, czy ta twoja pracownica, pani Bożenka, pochodzi z jakiejś patologicznej rodziny?
- No chyba żartujesz- wymemłał mąż z ustami pełnymi makaronu- to dziewczyna bardzo subtelna i kulturalna, w odróżnieniu od niektórych- dodał złośliwie.
-To patrz, co do mnie napisała- i Edzia podała Karolowi swój telefon z smsem, który sama do siebie wysłała z bramki internetowej, zaczynającym się od: " Ty stara k......!"
Kierownik zdębiał, albowiem o takie chamstwo nie podejrzewał Bożeny absolutnie, podstępu nie przejrzał i zdecydowanie ochłódł w stosunkach z atrakcyjną  pracownicą,  a nawet zaniżył jej ocenę premiową. Mimo to rywalka dalej pracowała z małżonkiem, toteż Edzia poszła za ciosem i w milczeniu podsunęła Karolowi kolejnego smsa o treści: " Nie zależy mi wcale na twoim grubasie, tylko na jego pieniądzach".
Następnego miesiąca umowa Bożenki o pracę nie została przedłużona- grubasa Karol nie zdzierżył!

134 komentarze:

  1. Ale ze to było z miłości, przyzwyczajenia, zazdrości czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyzwyczajenia, lepszy wróg znany i dobrze zarabiający ☺ rzadko bywasz u mnie pierwsza, gratuluję ❤

      Usuń
    2. Senkju 😚 To był wyczyn z dużym brzuchem wskoczyć tak wysoko 😉

      Ze tez ludzie "z przyzwyczajenia" tak się mecza ze sobą

      Usuń
    3. Boją sie zmian, znam sporo takich par ....

      Usuń
    4. najtrudniejszy pierwszy krok!;D

      Usuń
  2. Trochę, jak w tym kawale: "ty stara k****!" - No, no, tylko nie stara!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście:D
      dobrze, że jesteś Errato!

      Usuń
  3. No prosze jaka obrotna Edzia:))) A ja ofiara losu, trzeciego meza juz obracam i jeszcze zadnemu nic po nocach nie sprawdzalam:(((
    Niedopatrzenie, ktorego nawet mi sie nie chce nadrabiac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty nie jesteś ślepo do małżonków przywiązana:)
      Samych najlepszości w dniu urodzin !

      Usuń
    2. Dziekuje Repo. I masz racje w kazdym bylam slepo zakochana, ale do zadnego nie slepo przywiazana:))

      Usuń
    3. I tym mi, między innymi, imponujesz :)

      Usuń
  4. To ci Edzia! Z milosci czy zlosci? Sama grubego Karola nie miala, to i innym zabraniala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to uczucie:p też bym tak zrobiła!

      Usuń
  5. czytam jak nowelę:))
    Cudnie piszesz żyrafko

    to mi przypomina kolegę z pracy męża, był okropnym zapyziałym amerykańskim grubasem z adekwatną żoną
    i na jaw wyszedł jego romans z młodą sliczną podwładną
    zaraz żona nakazała odwrót do juesej
    a ja nigdy nie pojęłam jak ta młoda dała się uwieść:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie wiadomo czym, to wiadomo, że pieniędzmi:)

      Usuń
    2. i pozycją w firmie
      to jest coś, czego nie ogarniam
      żeby był po prostu pzreciętny
      on był oblechem

      Usuń
    3. Karol też nie zniewala.....
      I jakiś seks przecież jest z tym oblechem od czasu do czasu!

      Usuń
  6. Pienkne!!Historia jakich wiele,acz zakończenia bywają rożne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, niektóre małżeństwa się po prostu kończą.

      Usuń
  7. Pies ogrodnika z tej Edzi, sama nie konsumowala truchla umarlego zwiazku, a Bozence tez nie dala. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo dla pomyslowej Edzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zastanawia Twoja orientacja w kolorystyce i ogólnym entourage odzieży podspodniej rzeczonych państwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm....generalnie przy mnie ludzie się nie krępują, a Karola znam jeszcze bliżej z czasów, gdy był szczupły i atrakcyjny:p

      Usuń
  10. Żyrafko! Twoje wpisy powinni przepisywać smutnym na rozweselenie;*
    A Gruby, to jest Karol, chciałam powiedzieć to GUPI w dodatku.
    Nie rozpoznał bramki sms??
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazano mu tylko treść i sie przejął 😁

      Usuń
    2. miał o sobie niezłe mniemanie, a tu: tłuścioch:p

      Usuń
  11. Moge zrozumiec ze Edzia - zona chciala zatrzymac meza, i nie wazne czy z przyzwyczajenia, czy dla pieniedzy, ale nie podoba mi sie takie podstepne posuniecie z smsami, takie nieuczciwe to i nieladne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inna moja koleżanka ze studiów udawała chora na raka, ogolila głowę nawet, zeby zatrzymać chłopaka!
      Niestety, sama się o tym bolesnie przekonałam, jak podstepne mogą być kobiety wcwalce o faceta.

      Usuń
    2. Mam tak jak Marigold: choćby nie wiem co - oszustwa zawsze mnie smucą.

      Usuń
    3. i słusznie, jesteście po prostu porządnymi ludźmi.

      Usuń
  12. Wyjdę na jędzę, ale grubego Karola, co łazi w żółtych gaciach oddałabym bez żalu! Nawet z jego zasobnym portfelem! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedza!!!! Eliminowac człowieka z powodu gaci😛

      Usuń
    2. No...ja mam podobnie jak laila ;pp

      Usuń
  13. hmmm....i jak to wszystko Ogarnąć :0
    czy prać chłopa czy lepiej gacie

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie wiem, nie wiem, mam mieszane uczucia w tej sprawie.
    Takich Bozenek z kompleksami ktore podniecaja sie ze cudzy maz na nie spojrzy nie lubiem. Znajdz sobie Bozenka swojego grubaska. :P A grubasek jak mu zle niech wieje, a nie gra na dwa fronty bo tu mu robia kanapki, a tam mu prawia komplementy. A on jak ta zaba sie nie rozerwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę łowczyń cudzych facetów. Jak takas dobra to znajdź swojego a nie towar macany. Grubasów podrywaczy tez nie lubię ☺

      Usuń
  15. uuuuh. Ohydne sa takie Bozenki. Niechby sie jeszcze naprawde zakochala, oszalala, ale tak na kase leciec...

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie rozumiem po co ta Edzia tak za nim obstaje, jak mu nawet nie daje. Aha... dla pieniedzy :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pieniądze, wygoda, starać się nie trzeba..
      ale, mimo wszystko, szkoda życia:)

      Usuń
  17. Repo przekaż proszę pozdrowienia dla Rybeńki, która dzielnie i odważnie zablokowała komentarze na swoim blogu po wczorajszym ostrzeżeniu, że w miejscu publicznym nie należy obrzucać ludzi obraźliwymi inwektywami.Pozdrawia ją Rzyczliwy Somsiat s ólicy Chasartowej. Do miłego zobaczenia niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia przekaże, ale do zobaczenia my czy wszyscy my? ☺

      Usuń
    2. Gdybym napisała, że ten Anonim to szmata, sucz i kurew ostatnia, to też popełniłabym przestępstwo? Czy tylko moja opinia do której mam prawo? Bo nie wiem, czy mogę tak napisać, bo boję się, że mnie postawi pod sąd tych, którzy łamią konstytucję, okradają kraj, dzielą Polaków i zawładnęli prokuraturę, część sądów i TK oraz okradają kraj, niszczą Puszczę, stadniny, kulturę wysoką, boją się kabaretów, zawładnęli TVP publiczną , wykańczają szkolnictwo , wbrew Kościołowi nie pomagają uchodźcom itd.

      Usuń
    3. jako autor bloga muszę chyba wyrazić pinię
      a zatem:
      PIERDOLĘ ZASADY WSPÓŁZYCIA SPOŁECZNEGO, KTO MNIE ZNA, TEN WIE.
      Ponadto nie lubię PISu, homofobów, ksenofobów i pani Justyny z Modliborzyc. Dla mnie to sucz to żadne obraźliwe słowo, znam lepsze.
      A jako Żyd nie trawię profanacji Holocaustu.

      Usuń
    4. opinię być miało;)
      a w ogóle MAKE LOVE NOT WAR.

      Usuń
    5. Repciu, Justyna z Modliborzyc w zestawieniu z pisem i homofobami spowodowała ze siem posikalam!!!😄😄

      Usuń
    6. w tym zestawieniu to ja nawet zakolegowałabym się z Justyną z Modliborzyc, tym bardziej, że chłopa nie mam ;))))

      Usuń
    7. Broń Cię Boże, to bydlę damskie jest, nie masz chłopa to zabierze Ci dom i córki!

      Usuń
    8. o rany !!!
      w sumie, nie ma co używać słów bydlę, suka, świnia, nie zasługują na to te poczciwe zwierzaki ;)

      Usuń
    9. Masz absolutną rację, a ponieważ Rybka idzie kiblować to i ja sobie ulżę:
      Justyna H, z Modliborzyc to kurwa z brudnymi nogami.
      Ponieważ jest jedyna o tych inicjałach w tym pięknym zadupiu- możecie mnie pozywać!

      Usuń
    10. Jak jest z pisu ta Justyna to pójdziesz do więźnia!!!

      Usuń
    11. w Modliborzycach i Janowie Lubelskim wszyscy z pisu!
      a Justyna, pardon Rybko, spiewa w kościelnym chórze:p

      Usuń
    12. PARDON Repciu, ja w churze kościelnym śpiewywam, to się nie licZy:p

      Usuń
    13. dyskutowałabym z tą kurwą heheheh, tak się dzisiaj czepiam :P
      wiesz, kurwa, to w sumie ciężko pracująca kobieta, dzięki nim jest mniej gwałtów, za swoją pracę bierze kasę,a w niektórych krajach to i podatki płacą ;)
      może więc dziwka ? albo wycieruch ? :)))
      jak pójdziecie siedzieć, to my Wam paczki słać będziem!
      poza tym oglądam Orange is the new black i juz wiem, że tam w tym więźniu fajnie jest ! a nawet biznesy tam kręcą np. brudne gacie sprzedajo :P

      Usuń
    14. ale Justyna z trudnego do wymuwienia miejsca, jest sucz!
      potwiierdzam, bo nie lubię jak ktos jest za pisem:pp

      Usuń
    15. Rybciu, ale Ty nie masz cudzego męża w łóżku!!
      a ta Justynka krzyzem w kościółku, a w domku ....:)

      Usuń
    16. nie no, żarty żartami, ale ja jutro otfieram dźwi na hazardowej a tu zonk! ANOMIM S POLIZJOM I ANTONIM!!

      Usuń
    17. sonic, a przecież my siem nie znamy, skont wiesz, z czyjem mężem siem dzisiaj położe :DDD

      Usuń
    18. i z Ziobrem i Błaszczakiem, Zielińskim i panią Przyłębską! Ino Adriana nie będzie, on nadal pod drzwiami prezia:P

      Usuń
    19. Rybcia, w sumie masz rację, położysz się z cudzym mężem, bo nie z moim :P

      Usuń
    20. A onaz pieniądze bierze, bo zwykłego informatyka na kierownika przychodni zamieniła i dorobiła sie pseudo dyrektorowa bo, kosztem swojego sklepu agd mopy i miednice, sprawdza pacjentów 😛

      Usuń
    21. Czy wrzucają 20tki do torby

      Usuń
    22. No normalnie sucz to komplement

      Usuń
    23. Ja czekam cierpliwie, ale jak wezmę mopa.....!!

      Usuń
    24. Repo jeśli ty siem wybietasz do wiezienia to nie wiem kto ci walufke będzie woził!
      Ja robię dania mięsne a ty mięsa nie jesz!!!!

      Usuń
    25. W dodatku masz wino ot śfagra a repo nie pije😂😂

      Usuń
    26. 😄😄😄😄
      O suchym chlebie i wodzie bendzie?

      Usuń
    27. masakra nrmarnie
      a anonima nasza udrenka nie rusza??!!

      Usuń
    28. Bo łon bez serca! Fszystkich by zamykau!

      Usuń
    29. a może wuaśnie serce ma??
      I fszystkie f kupie by zamku??
      żen\by nam smutno nie byuo??

      Usuń
    30. Albo blogi kce przejonć na czas otsiatki !??!

      Usuń
    31. ale na mojem siem ie dorobi, za haruje za darmoche!!

      Usuń
    32. Do więźnia tylko razem!!!

      Usuń
    33. Razem!! Taka mundra jesteś?
      A kto ci paczki będzie woził jak fszystkie nas zamknom??!!
      Renata robi dania bes miensa ino z rybom
      Ja schabossczaki (i specjalnie dla rypki brukselke)
      A lola kawe i wino
      Kazdy znajdzie cos co lubi
      A jak nie to polubi co będzie

      Usuń
    34. Ja juz zadbam (obiecuje), co by walowki przyszykowac dla kazdego, wg gustow i upodoban:) Moze jak sie schowam teraz w mysiej dziurze, to mimo tego wszystkiego, co nieraz pisalam, mnie nie zamkna i bede Was odwiedzac i paczki przysylac. Chociaz z drugiej strony to wolalabym tez byc razem z Wami. Fajnie by bylo razem dysputy prowadzic:) Spiewalybysmy wtedy o mezach, niemezach, piesksch i innych pozostawionych w domach: " Tylko mi Ciebie brak w tym wiezniu...":)))

      Usuń
    35. O tej samej piosence pomyślałam Iza !!

      Usuń
    36. a ja nuce -czarny chleb, czarna kawa, opetani samotnością la la la :P

      Usuń
    37. No to juz sie szykuje repertuar wiezienny:)

      Usuń
  18. Ostatnia chyba jestem?😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według Biblii-pierwsza:)

      Usuń
    2. Nie, to ja jestem ostatnia -)czyli Margo ma zaszczytne drugie m-ce od tyłu .

      U nas nie mówi się :Błaszczak tylko Płaszczak i monsz moj ma uczulenie gorsze od mojego ,kiedy go widzi w tv.Ja natomiast mam uczulenie na Sasina...
      To co?Do więzienia tesz siem bendem szykować.

      Repciu 🎄

      Usuń
    3. he,he,he ten ostatni, co siem wuaśnie śmieje ;)
      uczulenie na Płaszczaka to już chyba epidemia :p

      Usuń
    4. Ja to bym tłukła "srasina"w ten głupi ryj bez opamiętania:D

      Usuń
    5. I te wdowy......szczegolnie dwupak po Edgarze.

      Usuń
    6. No no widze, że ostatnie miejsce prawie jak pierwsze😂

      Usuń
    7. też tak zauważyłam:)))

      Usuń
  19. Repo,koszulka żonobijka z siatki,mnie ZABIŁA:DDD
    Sprzątając jakis czas temu polki taty,natknęłam się na takowe"a to jeszcze jak pracowałem w Straży,to dawali takie"jak sie okazało nie tylko te "siatki"takze inne cuda z cyklu kalesony,podkoszulki...-2 wory do wyrzucenia ...Tato jest na emeryturze od 93 roku :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE WYRZUCAJ!!!!!
      MODA WRACA 😛

      Usuń
    2. Owocu, Repo dobrze prawi! Moda wraca. Widzisz swego Meza kochanego w takich siateczkowych podkoszulkach???

      Usuń
    3. Do moich damskich bokserow by pasowała!

      Usuń
    4. Za wyrafinowana dla takich bokserow:) Dla nich to jakies kolczatki czy cós!

      Usuń
  20. Żyrafo ale Salcefix i Głowizna -o tym musisz jeszcze napisać Odnośnie tego drugiego,to mogę opisać te historię i wyslac na Twojego maila:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, będzie i o tym☺
      Zonobijka ma styl!

      Usuń
    2. Salcefix,Głowizna,Żonobijka-kolekcja osobliwości:D

      Usuń
    3. Owocku, tylko nie bądź zła na mnie. Piszę tu, bo może tamten wątek zniknie zaraz. To po prostu za trudne się zrobiło, pisanie i czytanie o tym wszystkim. Głównie o moje emocje chodzi, za bardzo chyba się odsłoniłam.

      Usuń
    4. Aniu, no to jak nie ja sie cały odsłania wespół z rodziną:p

      Usuń
    5. Wiem - ale piszesz, jakby to była powieść albo zbiór nowel, z takim dystansem i humorem :)

      Usuń
    6. Nie absolutnie się nie gniewam-daj spokoj Aniu,emocje wzięly górę,ja chciałam napisać pare sensownych słów ku pokrzepieniu -no nic,wyszlo jak wyszło,pamiętamj,że życzę Ci jak najlepiej:-):*

      Usuń
    7. Ale zdanie bez sensu i gramatyki napisałam:)
      Wszystko jest OK :*

      Usuń
  21. Repciu, nadrobilam zaleglosci i peklam prawie ze smiechu:))) Ale wczora z wieczora naszla Cie tesknota za nami i mimo drogiego internet za tymi granicami:), odezwalas sie, i to jak, z glebi serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam sie powstrzymać i byłam na wi fi ☺

      Usuń
    2. I co se ulzylas, to Twoje:) A my z Toba!

      Usuń
  22. Ruch tutaj jak wtedy kiedy Danka przyszła opierdzielic nas za tomka który wiózł zyrafe do porodu

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak mam internet drogi to komentarzy kupa
    I większość nie a propos 😛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muwię Ci, życie jezd niesprawiedliwe :PP

      Usuń
    2. Nikt nie obiecywal, ze bedzie...

      Usuń
    3. Rybka ja Ci mówię:uważaj, kogo wpuszczasz do domu 😛

      Usuń
  24. Czy można już przestać się usuwać samemu z mojego bloga, Owocek, Ciebie mam na myśli, sama umiem pousuwać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moszna samemu przestać się usuwać:D

      Usuń
    2. moszna to w męskich gaciach prosz pani:p

      Usuń
    3. Glodnemu.......na myśli :D

      Usuń
  25. Repo, gdzie Ty się włóczysz????

    OdpowiedzUsuń
  26. Zyrafko, uściskaj Tatę ode mnie w Dniu Ojca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w Jego imieniu, dostał gustowne slipki sztuk trzy i się cieszy:))))

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. wrócem to napiszem
      z telefonu nie lubię

      Usuń
    2. Trzymamy za slowo, Zyrafko! Nawracaj sie, bo tesknimy (za Toba i postami!):)

      Usuń
    3. Mam nadzjeje ze zdonzysz przed moim porodem!
      Kible szorowalas w pracy Zamiast pisać!
      Czekam na fpis...

      Usuń