Łączna liczba wyświetleń

ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE

czwartek, 13 lipca 2017

DIALOGI NA CZTERY NOGI

                                                                                                                   Janów Lubelski, 2003


- Tomek???
- No?
-Wiesz, że Cię kocham?
- No.
-No to znaczy tak?
-No to znaczy, że niestety słyszę.
- Niestety?
- Bo mecz mi zagłuszasz!
-Ale ja mówię, że Cię kocham!!!!
- No i?
- I mógłbyś też coś w tym stylu powiedzieć.
- Mogę.
- To ?
- To, na przykład, kocham boczek z grilla.
- @#$%^*!!!!!
- Miało być w tym stylu!
- Ale o mnie!!!!!!!!
- O tobie to nie da się.O mojej żonie pierwszej mógłbym.....
- O twojej żonie pierwszej to ja na pamięć znam!!!!!!
- Dlatego nic nie mówię. W tym stylu .
- To powiedz mi coś miłego w rewanżu w innym stylu!!!!
- Obiad smaczny był.
- Boże, Ty słyszysz i nie grzmisz!!!!
- Wystarczy, że ty grzmisz po gołąbkach...jak stara armata.
- A kto wczoraj pawia puścił po grillu z Tadeuszem????
- Ja, ale u siebie jestem! Mogę sobie nawet w pokoju grilla postawić z Tadeuszem, a ty tu jesteś, bo   mi się nudzi.
- Nienawidzę cię!
- Wreszcie, bo już mi od tej miłości niedobrze się zrobiło.
- I ty się dziwisz, że ci pierwsza żona uciekła?????
- Dziwię się, a bo co?????
- Ja się nie dziwię.
- A, jak się nie dziwisz, to droga wolna, proszę bardzo, pakuj bety w prześcieradło i do widzenia!
- O nie, nie wyprowadzę się!!!!
- Bo?
- Bo cię kocham!!!!!! ( łzy lecą )
- Jezuuuuuuuu!!!!!

80 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak bywało, zero sentymentów.
      aa, gratuluję, żeś dobiegła na podium mimo zadyszki:p

      Usuń
    2. Mam swoje sposoby- brzuch pod pache i jestem :pp

      Nawet nie wiem jak skomentować to może przemilcze bo ty wiesz co ja o tomku( z malej litery) myślę

      Usuń
    3. wiem..i, wiesz co, coraz częściej zaczynam i ja tak mysleć!

      Usuń
    4. 👌✊👍
      To juz cos, ze zaczynasz!!!
      To dużo!
      Masz jeszcze czas zeby zacząć żyć

      Usuń
    5. tyle kobit na mnie nieustannie wsiada w związku z tym chorym uczuciem, że coś przyswajać zaczęłam;)

      Usuń
    6. No proszę! 😄😜
      Cieszę się bardzo i na pewno nie tylko ja 😄

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. na takiego faceta trafić..jak w totku:D

      Usuń
  3. Nie no Ty jestes niereformowalna z tym Tomkiem. Rence mi opadli do poziomu wod gruntowych. Nie bede juz nawet pisac co ja bym z takim zrobila, bo to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to było w 2003, teraz letko zmądrzałam:)

      Usuń
    2. Star, tego tomka traktujemy mała litera 😄😄

      Usuń
    3. Repo, czyli jest nadzieja:))

      Melu, wiem, ale jakos mi tak nie wychodzi:)) obiecuje poprawe.

      Usuń
    4. Dziewczyny, Wasza troska mnie naprawdę wzrusza😘

      Usuń
  4. Repo!!!
    Chyba nic nie powiem...
    Przeczytaj To, co SAMA napisałaś że 100 razy. Ze zrozumieniem. Może w końcu zrozumiesz, że to nie była miłość...

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym dialogu kobieta wyznaje milosc, jest spragniona uslyszec, jezeli nie wzajemne wyznanie, przynajmniej cos milego, niestety facet jest bezczelnie okrutny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jestem ja i mój, już były, ukochany.
      dialog jest, prawie w 100 %, autentyczny:(

      Usuń
    2. Wiesz, dobrze ze to juz przeszlosc.

      Usuń
    3. dzisiaj wiem, jeszcze rok temu- żałowałam.

      Usuń
  6. to tacy faceci sum na tym światu???Toż to jakieś chore!W nogi daleko przed siebie...jakie to kochanie????? K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, i nawet pacjenci ich uwielbiają. Tylko w warunkach domowych umysł im więdnie:)

      Usuń
  7. Phi. Takie dialogi sa czeste. :/
    - Kochasz mnie?
    - ???
    - ???
    - Hmmm. Poinformuje jak przestane. Wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej przestać niż zawsze jak głaz być zimnym😜 Przypomniala mi sie Izabel i jej okrzyk: Kazimierz, kochasz mnie?

      Usuń
  8. Nie no, Repo! W zyciu!!!
    Ale z faceta wyrwac zeznanie, ze kocha, jest prawie niewykonalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam zaraz niewykonalne, sa tacy co mowia i to nie tak sobie odruchowo, tylko z przekonaniem i dosc czesto.

      Usuń
    2. Zeby chociażby lubił......

      Usuń
  9. Ja powtorze, ze ty tej zdzirze powinnas np w kazda miesiecznice, skoro takie teraz modne, kwiaty slac i dziekowac, dziekowac, dziekowac. Takiego kutasa przejela i teraz sama sie tak samo meczy. Aniol nie czlowiek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Powinna być jej wdzięczna ;)

      Usuń
    2. Zawsze mi ona pisze smsy jaki on dobry i tylko mnie poniewierał, bo to zła kobieta byłam.

      Usuń
    3. Chyba sie za duzo filmow z Bogusiem Lindom naogladala. :P

      Usuń
    4. Taki Bogus to owszem, mógłby mi przyłożyć 😅

      Usuń
    5. Ona Ci pisze smsy?!!! Wez Ty ja zablokuj, na co Ci to? (z reszta ide o kazdy zaklad, ze i tak prawdy nie pisze)

      Usuń
    6. Już zablokowałam, nerw mnie brał 😛

      Usuń
    7. no i dobrze. jezu kolczasty, i on chory na glowe i ona!
      Dobrze, ze jestes juz daleko od tego.

      Usuń
    8. teraz istnieje dla mnie tylko Stefan, Twój Stefan:P

      Usuń
    9. Ona pisala do Ciebie esemesy?????????? I takie cos nazywa sie kobieta???????????
      No nie, zupelnie nie rozumiem takiej mentalnosci.
      Kryste, skad sie takie wurwy biora???????????????

      Usuń
    10. z Modliborzyc, tam co druga taka...a może co pierwsza.
      Ano pisze, że budują się, a to wiążę bardziej niż obrączka, a ze mną pogadać sie normalnie nie da. Mało tego, poucza mnie jak moją z Tomkiem córkę wychowywać!

      Usuń
    11. Zablokowałam ją, ale widzę, że co kila tygodni dzwoni i ma fazę literatury telefonicznej.

      Usuń
    12. Jak slysze/czytam o takich "kobietach" to jest mi wstyd, ze tez siadam do sikania. Jak mozna byc tak beznadziejnie glupia?

      Usuń
    13. Mozna i.niektórym panom głupota partnerek nie sadzi, a wręcz ekscytuje.
      Ja tez gupia ale w czym innym 😀

      Usuń
  10. Facet nie tylko bez serca,ale i bez klasy.Wszystko można powiedzieć(i nie powiedzieć),ale w zupełnie inny sposób.Tak się nie rozmawia z kobietą, w ogóle z drugim człowiekiem.
    Dobrze,ze to już tak odległa przeszłość.Banalne,ale zawsze prawdziwe - czas najlepiej goi rany..A owo magiczne dla niektórych kobiet "kocham" tak naprawdę niewiele znaczy.Wolę czyny niż słowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czynach to.nie ma co.mówić.
      Masz racje Aniu, ale wyjście z zaslepienia zajęło mi prawie 10 lat!

      Usuń
  11. Repo czyli jednak jest nadzieja, że wreszcie wyjdzie z Twojej głowy? Bo jeśli tak, to trzeba to uczcić jakąś porządną imprezą!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze jak wyjadę, to w ogóle o gościu zapomnę 😁

      Usuń
    2. I chwała Ci za to! Najwyższy czas ruszyć na przód! Zasługujesz na kogoś kto będzie Cię kochał i szanował!

      Usuń
  12. Przekonałam się na własnej skórze, że kolejny związek, ten po pierwszym małżeństwie, jest po prostu lepszy. Bardziej świadomy i dorosły w przekazywaniu i odbiorze uczuć.
    Czego i Tobie życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie po tym mężczyźnie trafialy mi sue do tej pory jakieś bedlki, ake nie tracę nadziei, dziękuję 😘

      Usuń
    2. Repo, trafialo Ci sie dokladnie to o co prosilas. Zerknij no troche wyzej, tam w jakims komentarzu napisalas "zeby chociaz lubil"
      Noz kurwajegomac, co TO ma znaczyc?
      Chociaz lubil??? no to wlasnie trafialas na takich co chociaz lubili, na szczescie nie na dlugo.
      Ja zawsze szukalam takiego co bedzie mnie kochal nie tylko bardziej niz ja jego ale i bezgranicznie akceptowal moje wariacje, moje kretynskie pomysly itp.
      No i mam.
      Stawiaj poprzeczke wysoko to nawet jak nie dostaniesz wszystkiego to i tak bedzie 100% lepiej niz "troche lubil".
      Ty chyba powinnas przyjechac do mnie na przeszkolenie. To TY jestes krolowa swiata i to TY wybierasz a nie oni. To TY decydujesz a nie jakis oszolom, ktory nawet nie zasluguje na to zeby lezal plasko w kaluzy bo TY musisz akurat przejsc na druga strone.
      TY, TY i jeszcze raz TY!!!
      Wbij siobie to do glowy, no, bo az sie spocilam :))

      Usuń
    3. Nie poć się! masz absolutna rację, jak zwykle, od samego początku nie wymagałam niczego, ba, po stwierdzeniu Tomka na początku randek, że kocha tylko swoją byłą zonę i to się nie zmieni, ja, idiotka, powiedziałam: nie musisz mnie kochać, bo mojej miłości starczy na nas dwoje.
      No bić szmatą bez pusty łeb!!!!

      Usuń
    4. Repo wierzyć się nie chce ze mogłaś tak powiedzieć!😕
      Jejku, jak ja bym Cię chętnie ta szmata machnela...😜😜
      Star, poce się razem z Tobą!!!!

      Usuń
    5. Szczera prawda, tak mi zależało , ze skarpety prałam recznie i paliłam w kaflowych plecach.

      Usuń
    6. Repo, na szczescie piszesz to juz w czasie przeszlym, bo gdyby to byl czas terazniejszy to jak nie planuje wyprawy do Polski tak bym chyba poleciala tylko po to zeby Ci naprawde ta szmata przylozyc:)))

      Usuń
    7. Od niedawna ale CZAS PRZESZŁY ☺

      Usuń
  13. zatrzęsło mnie w środku...

    Jak to mojej przyjaciółki Sw.pam Babcia mawiała ,, między drzwi i kapciem "

    Ale czy to pomogłoby w ukojeniu zranionego serca???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak ktoś ma niska,samoocenę, widzi siebie jako głupka ze zmarszczkami i cellulitem to jest łatwym celem, szczególnie dla wytrawnego manipulatora. Jak pójdziesz to kto ciebie zechce, przyjaciele śmieją sie z ciebie za plecami itp. Psychiatra byl nawet prawie bezsilny.

      Usuń
    2. Repo, no zaraz dostaniesz szmata przez lep!!! Chyba Ci juz gdzies pisalam, jesli nie to pisze teraz.
      Codziennie albo nawet dwa razy dziennie masz usiasc przed lustrem, spojrzec na swoje odbicie tak jak bys patrzyla tam na najbardziej ukochana osobe swiata i powiedziec sobie z miloscia i przekonaniem "jestes sliczna, kocham Cie".
      Nie jest to latwe, ja o tym wiem, bo sama to robilam i na poczatku nie tylko nie bylam w stanie patrzec ale wrecz wylam i mialam ochote potluc lustro. Ale z kazdym takim cwiczeniem jest lepiej, kazdy nastepny dzie, potem tydzien i miesiac jest latwiejszy, a potem?
      Potem juz zapominasz, ze na poczatku musialas sie zmuszac, potem juz nie potrafisz siedziec nigdzie dluzej niz godzine bez lustra. Wiec umieszczasz lustro obok kompa, zerkasz, posylasz sobie usmiechy, calusy i mowisz "ty jednak jestes ciagle piekna, kocham cie jak nikogo na swiecie".
      Tak, ja doszlam wlasnie do tego etapu.
      Wierz mi, da sie.

      Usuń
    3. Wierzę Ci we wszystkim:*

      Usuń
    4. Wierzyc to malo, rob to co napisalam!!!

      Usuń
  14. Są takie typy facetów,którzy "porządnieją" dopiero gdzieś koło 60-70,jesli dożyją:)
    Niech się bują twój były:) Nie zasługiwał na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alkohol chyba nie pozwoli do tej 70tki 😁
      Wiele lat myślałam, ze to ja nie dorosłam do takiej osobowości.

      Usuń
  15. Spociłam się razem ze Star, tym bardziej, że po notce poczytałam komentarze, Twoje komentarze !!!
    Dziewczyno, zrobiłaś błąd, o czym sama wiesz, więc nie będę bić piany.
    Ty przejdź do ataku!
    Nie dość, że on Cię traktował jak sorry, ale szmatę, to jeszcze ta nowa bicz poczuła się uprawniona. Nosz kurwa mać, jakim prawem?? Ano prawem, ze sobie na to pozwoliłaś.Dobrze, ze zablokowałaś, ale to mało. Weź Ty ich wyśmiej, napisz kim są, a są zerem i zabieraj dziecko. On alkoholik, ona sucz i mają wychowywac dziecko Twoje ? i może uczyć jak Cię traktować ?Nie wiem jakie masz relacje z córką, ale pracuj nad nią, pokaż, że jesteś kimś !! Człowiekiem zasługującym na szacunek i może kiedyś ona będzie z Tobą. Nie skamlaj i miłość, nikogo i niczyją !!!
    Nosz kurza melodia, uj mnie szczelił !
    A ten tekst czytaj do bólu i pomyśl, że to mówi ktoś do Twojego dziecka!!1 Co byś zrobiła ? Ja bym zdzieliła w łeb Ciebie, a potem zabrała od tego gnoja! A nigdy nikogo nie uderzyłam jakby co :)
    Dziewczyno, Ty się ogarnij!! 10 lat Ci to zajęło by go przestać kochać ??? A on ma jakąś zaletę ?
    Uwierz w końcu w siebie !
    Pewnie setki facetów chciałoby mieć taką partnerkę jak TY!
    I jeszcze jedno, jesłi już się pojawi nowy kandydat, nigdy nie mów mu o tym jak Cię traktował ten drań i na co pozwoliłaś temu draniowi, bo pokażesz , ze można. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten tekst co masz czytać do bólu, to nie mój, ale ta Twoja notka, ten dialog!

      Usuń
    2. Soniczku, czytam ten tekst i staram sie!!!!

      Usuń
    3. Co ja mam w tym temacie jeszcze dopowiedzieć?....Wszystko zostalo napisane Podpisuje się pod Star i Sonic.Amen
      Jedz,wyzwól sie od tego wszystkiego....
      To życzę Ci ja,jak mnie nazwałaś?
      Matka Polka

      Usuń
    4. w kominie zapisać, ze komentarz napisałaś:)
      no jesteś Matką Polka bez wątpienia, zreszta znam takich więcej, Mela, Rybka chociazby:p

      Usuń
    5. Taką Matką Polką mogę byc,ktora jeździ na koncerty i będzie realizować swoje marzenia.

      Usuń
    6. to już zalezy od Ciebie...i pieniędzy:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. po weselu napiszę maila, mam wiele Ci do powiedzenia :)

      Usuń
  17. Żyrafciu daj łopatę to pomogę ci gnoja zakopać.:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mnie rozpier...łożyłaś na łopatki, ręce mi do ziemi opadły i nogi także, mistrzostwo świata normalnie w dowalaniu sobie! Nie będę Ci dokładać bo, po pierwsze postawiły cię do pionu we wcześniejszych komentarzach bardzo mądre kobiety, które cię znają dłużej i mogą pisać coś, czego mi nie wolno, po drugie wszystko to już wiesz i uruchomiłaś maszynę zmian w swoim postrzeganiu siebie i dobrze!
      Napiszę tylko, że
      to była moja pierwsza myśl, żeby pomóc ci go zakopać, ale szkoda sobie bruździć w życiorysie z powodu takiego elementu. Lepiej z Tobą wypić szampana z powodu twego przejrzenia na oczy. Radować się trzeba, że choć ciut Ci to zajęło wychodzisz na prostą:-)))

      A w kwestii tego, że tak trudno usłyszeć od faceta, że kocha dodam tylko, że nie dalej jak dziś przy porannej kawie mój najlepszy Brat zapytał swoją kobietę "czy ja ci już mówiłem dzisiaj, że cię kocham, kochanie moje?"

      Wiem, że takiego znajdziesz bo jesteś tego warta jak każda z nas albo i bardziej, bo tyle ile serca dajesz innym, nie każdy daje.
      Zaś co do tej wywloki co ci gnoja zabrała dziekuję, że cię uwolniła, ale wpierdol jej sie należy że cie prześladuje wie, że źle trafiła i się twoją męką pociesza gnida jedna. Ot co!

      Usuń
    2. Twój brat to w ogóle...i Jego Kobieta:)))))
      Niby wszystko wiem, ale każdy głos w dyskusji " warto czy nie warto" na korzyść nie warto jest dla mnie cenny!

      Usuń
    3. Jeśli uda ci się gnoja i jego wywłokę pochować duchowo i wieść szczęśliwy żywot bez nich to super, jeśli jednak konieczna będzie opcja pozbycia się ich bardziej namacalnie daj znać, zjawię się ze swoją łopatą:-D

      Usuń
    4. z łopatą zawsze chętnie zapraszam:)

      Usuń