Łączna liczba wyświetleń

ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE

wtorek, 19 września 2017

NON OMNIS MORIAR

- Ale by było jakby w matkę jakaś bomba pierdyknęła!- rozrechotał się mój syn przy niedzielnym obiedzie.
-To akurat nie problem- machnął widelcem mój tato, a musztarda rozkropliła się na odzież wszystkich biesiadników i dodał:
- Ale noga mnie boli !
- A wy jedno miejsce macie w grobie Zdzisiu? - zatroskała się ciocia Małgorzata, dożywiana w co drugą niedzielę, na zmianę z wujem.
- Jedno!- zdenerwował się tato, który koniecznie chciał położyć się obok ukochanych teściów.
- Jak bomba pierdzielnie to nie będzie czego po mnie zbierać do tego grobu- zjadliwie się odezwałam stawiając trzęsący się galaretkowy deserek na stół.
- A to jedź- łaskawie zezwoliła ciocia, chociaż na wieczny spoczynek miała zamiar ułożyć się na Powązkach, o ile skąpy małżonek wrednie nie upchnie jej obok swojej mamusi.
- Jasne, jedźcie wszyscy w cholerę i zostawcie wszystko na mojej głowie!!!- tato trząsł się w pasji razem z galaretą.
- Jak nikogo nie będzie to masz z bani- pocieszył go wnuczek konsumując deserek:
- Najwyżej umrzesz w głodzie i brudzie.
- Won mi cholero jedna podła!!!!!-  dziadek palcem wskazał wnuczkowi drogę odwrotu czyli, ni w pięć ni w dziewięć, drzwi od balkonu.
- Nie kłóćcie się- ciocia próbowała spacyfikować rodzinę
- Kasia sobie odpocznie, zwiedzi, obejrzy kawałek świata.
- Już ja wiem, co ona sobie obejrzy!!!- tato, nadal z widelcem, spojrzał na mnie gadzim wzrokiem.
- MĘSKIE KUTASY!!!!- wysyczał wężowo i oddalił się do toalety( z widelcem) zostawiając nas w kompletnym osłupieniu.

NIEBO BŁĘKITNE NADE MNĄ, PIRAMIDA ZA MNĄ CZYLI TATUŚ


59 komentarzy:

  1. Tatko żałuje Ci pięknych widoków ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będzie tęsknił, a za nic się nie przyzna😜

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to już jasne dlaczego jedziesz:D
      Pięknych widoków, kochana!
      Może się zakochasz?

      Usuń
    2. Zaraz zakochasz...seks, moja droga 😁

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja w sumie do.pracy, ale coś tam zobacze☺

      Usuń
  4. Te męskie to starsze niż piramidy ,a stale i wciąż oglądane ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj racje tatko mial, racje :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle, ale tak bez ogródek???😀

      Usuń
  6. no zobacz, a zawsze sie mówi, że rodzice nic o swoich dzieckach nie wiedzą:ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego nie wie to sobie dośpiewa
      Albo dowyobrazi ☺

      Usuń
  7. A skad Tatus to wiedzial? 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wnioskuje z ilości dzieci z róznych związków? :p

      Usuń
  8. Jesli ladniejsze niz tutejsze - to dlaczego by nie poogladac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebezpieczniejsze pewnikiem
      niedaleko Zachodniego Brzegu:)

      Usuń
    2. A, czyli to rodzicielska troska o Twoje bezpieczenstwo po prostu!

      Usuń
    3. Jakoś w to nie wierze😀
      Widzę starczy egoizm dyktatora domowego.

      Usuń
  9. Nie no, ojczulek niezwykle bezposredni, piachem w oczy i kawa na lawe. Skad on wiedzial? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy sie pytają, a ja nie wiem!
      Telepatia????

      Usuń
  10. A w ogóle ktoś widział penisy żeńskie???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! No sa przeciez ci co maja oryginalne penisy i sztuczne cycki (oraz na odwyrtke).
      Wiec to moze ewentualnie podchodzic pod ta Kategorie.

      Usuń
    2. Fakt, onegdaj w seksszopie widziałam penisy silikonowe doczepiane rzemykami, fu 😜

      Usuń
  11. A może tatuś sie przejezyczyl i o kaktusy Mu chodziło? Czy taki bezpośredni i dobrze zna swoje dziecko ukochane?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpośredni aż za bardzo:D
      zresztą wszyscy tacy jesteśmy

      Usuń
  12. a tak swoją drogą, to po co tam jedziesz ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeżyć przygodę:)
      jadę jako wolontariusz do kibucu

      Usuń
    2. no i te kutasy zapoznać:p

      Usuń
    3. boszzzz , to tu w Polsce nie ma ? :P
      a tak swoją drogą, serio pytam, co tam będziesz robić w tym kibucu ?

      Usuń
    4. pomoc kuchenna, w jadalni:)

      Usuń
    5. i wycieczki w okolice, dłuższe raz w miesiącu, pobyt z ludźmi to mnie kręci bardziej niż turystyka.

      Usuń
    6. Wow, Repo! Myslalm ze na "zwykla" wycieczke pod piramidy Cie ciagnie po prostu.
      A tu takie cos! Ciekawie bedzie na 100%!
      A to na jak dlugo bedzie?

      Usuń
    7. Te piramidy to tylko po to na zdjęciu, zeby enzootycznie było 😜
      Ja na trzy miesiące, Izrael

      Usuń
    8. Szacun i podziw masz mój, serio.

      Usuń
    9. toż to marzenie moje było od dzieciństwa:)))

      Usuń
  13. Tatus rzadzi :)
    A dziecko ile ma lat, ze takie zgorszenie sie sieje w jego obecnosci? Nie jest to aby gwalt przez uszy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugie od końca, czyli syn, 18, reszta w Anglii i w Janowie:)

      Usuń
    2. uff, czyli Jugendamtu (czy jak mu tam w kraju ojczystem) zawiadamiac nie trzeba :)

      Usuń
    3. nie, nie, wszyscy dorosli, najstarsza to nawet trzydziechę kończy:)

      Usuń
  14. A ja myślałam, czytając różne historie, że już Tata niczym nie jest wstanie Was zaskoczyć;) W końcu szczerze i bezpośrednio wyraził swoje zdanie na temat;D Zawsze jeszcze mógł użyć widelca ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tatuś jeszcze nie powiedział ostatniego słowa:DDD

      Usuń
  15. Spełniaj się nadal kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana😘
      Bo jak nie teraz to kiedy?

      Usuń
    2. Zawsze trzeba o to dbać :) Uwielbiam takie zmiany i osiągnięcia :) tych marzeń i ich celów...dumna jam z Ciebie :)

      Usuń
    3. to ja się dołączam!
      bo też podziwiam :))
      i bardzo jestem ciekawa Twoich przeżyć i wrażeń stamtąd.

      Usuń
    4. Nie zawstydzajcie mnie:)
      Jak tylko internet i czas pozwoli będę relacjonować na bieżąco!

      Usuń
    5. Podziwiam Cię, ale boję się, że przy Twoim zamiłowaniu do porządków, to ich wszystkich wykończysz, poprawiając coś bez końca, żeby było super czyste. Tato Twój wymiata, boję się tylko, że jeszcze coś wymyśli, żeby Cię zostawić w kraju.

      Usuń
    6. Na razie mnie dofinansował walutą;)
      Jak sie tam dorwę do klozetów.....:D

      Usuń
    7. Wiadomo, jak sie dorwiesz do klozetow, to...:)
      No i trzymamy za slowo-o relacje chodzi.

      Usuń
    8. Szkolenie na temat: co robić, jak leci rakieta Patriot na pewno opiszę;)

      Usuń
  16. Czy ja zawsze musze byc na końcu?Człowiek pójdzie na wywiadówkę zajmie sie innymi rzeczami na 2 dni,a tu ciach Zyrafa posta wymosci,choc mówiła,ze w domu nie ma weny twórczej tylko w pracy....Mowila tez,ze do konca miesiąca w domu będzie...

    Tatuś jak zwykle rozwala system,oj widzę,ze zna córuchne jak własną kieszeń!!:-)))))
    Jedz,poznaj Murdahaja -zeby byl podobny do Mortena,się zakochaj...dzieci może juz nie planuj:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planuje bo nie mogę( wreszcie) !
      A tak po rozmowie przy obiedzie spisałam na gorąco:p

      Usuń
  17. Cudna Rodzinka, taka szczerosc podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dam glowe, ze pisalam komentarz, ale pewnikiem wpadlam do spamu:)) coz powtorze sie;)
    Ciezki temat jak na niedzielny obiad:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tak zawsze, o seksie i wypróżnianiu to możemy nieustannie:)))
      U mnie nie ma spamu:p

      Usuń